צור קשרכתבו לנו

שאלות נפוצות

שירותי ה VIP מתאימים לתיירים, משפחות נציגי חברות, דיפלומטים, אנשי עסקים, אמנים ובני משפחה יקרים וכל מי שמעוניין לחסוך זמן יקר ולעבור בנתב"ג בנוחות מרבית תוך כדי קבלת יחס אישי מנציג מקצועי ומיומן.



 

 

מהרגע שהתבצעה ההזמנה אנו דואגים לעקוב אחר כל שינוי בנחיתת או בהמראת הטיסה. אנו דואגים לקבל את פני הנוסעים ללא כל קשר לשינוי במועדי הטיסה.

 

השירות שלנו ניתן לכל הטיסות ובכל הטרמינלים ללא יוצא מהכלל. כולל טיסות צ'ארטר וטיסות פנימיות. הצוות שלנו ידאג לקבל את פניכם ולהעניק לכם שירות VIP ברמה הגבוהה ביותר.

בהחלט. חשוב לציין במעמד ההזמנה כי אחד הנוסעים זקוק לכסא גלגלים ואנו נדאג להגיע לפתח המטוס או לחילופין לרכבו עם כסא גלגלים ונסייע לו לעבור את התהליך בנתב"ג במהירות ובנוחות תוך כדי קבלת יחס אישי מנציג מקצועי ומיומן.

 

בהחלט. במידה ואתם או אורחיכם מגיעים עם כמות מזוודות הגדולה מ 10 מזוודות יש להזמין גם שירות סבלות או לחילופין דייל נוסף אשר יסייע בהרמת הכבודה בכדי שהשירות יהיה מהיר ונוח יותר.

החברה דוגלת במתן מכלול שלם ומקיף של שירותים. סל השירותים המגוון מאפשר לחברה לספק ללקוחותיה פתרונות כוללים ולהתאים לכל לקוח חבילת שירותים ההולמת את צרכיו מתוך מגוון רחב של שירותים משלימים כגון: הסעות במגוון רכבים, הצמדת נהג אישי, טיולים עם מדרכים מורשים, טיסות פרטיות, שירותי אבטחת אישים ועוד...

אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ומחויבים לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.

 יש למלא את טופס הלקוח + טופס ההזמנה שנמצאים באתר ולשלוח אותם למייל של מרכז ההזמנות שלנו aerovip@aerohandling.com